Fundering

Vad har hänt med Agneta Sjödins kalufs? Jag trodde helt ärligt att det var en peruk! Vem klipper sig sådär 2008? Känns inte så hippt att bli jämförd med Carolas frilla anno "Främlingseran". Kanske har Agneta likt Bon Jovi grillat både burgare och hår ( förklaringen som gavs till Jovis kapning av pudellockarna). Obegripligt är det i varje fall...

Vilken fantastisk vecka! Åtminstone de sista dagarna. När jag prominixade idag lyste det gult av tussilago på sina håll. Våren är kommen! Jag har till och med lyckats bränna mig i solen. Men hellre brunröd än vitgul (försöker att förtränga vetskapen om extrarynkorna jag förmodligen har dragit på mig). Jag har även gynnat GB idag genom att förtära 2 glassar i solskenet. Känner på mig att det blir mycket puckat lakrits i sommar. Mums!!

Har även hunnit med att åka till kyrkan och middagslokalen och rekat med min värdinna. Jag blir alldeles snurrig av alla hennes frågor. Hon har betydligt mer koll på läget än vad jag har. Jag har inte så stor bröllopserfarenhet. Kanske skulle slå en signal till Liz Taylor för tips (hon har ju knatat fram till altaret en 6,7 gånger sådär)..Hur som helst så är jag övertygad om att hon kommer att göra ett kanonjobb så länge hon inte blandar in mig så mycket:-)

Nu full fart mot helgen och full fart i säng! Inga sovmorgnar här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0