It doesn´t make it for me...

Jag vet inte om jag är gammeldags könskonservativ av mig men jag har lite svårt för allt för stylade killar. Jag faller helt enkelt inte för killar som har ansträngt sig för att se balla ut genom att ha håret i en frisyr som kräver olika längder och färger, scarf runt halsen och jeansen nedhasade på höfterna så att kalsonglinningen är synlig. För att inte tala om smink. Det är helt ok att använda rengöring, ansiktskräm, lukta gott och concealer. Men jag skulle ha svårt för att gå en närkamp med en kille vars foundationkant syns längst käklinjen och vars läppar är glansiga av något fruktigt läppglans. Kanske känner jag mig hotad i min egen roll men jag vill helt enkelt inte dela spegelplats och make-up bag med min kille om morgonen...

Vilken tur att min blivande man har den typ av hår som kräver snagg och som i stort sett skyr kletande med krämer som pesten. Om det inte är Sweden Rock på gång vill säga. Då kan faktiskt kajalpennan få jobba extra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0