Mera gotta eller beachsnygg 2008?

Nu när jag sitter med en stukad fot och inte kan ge mig ut på några fettförbrännarpromenader eller springa efter en boll så borde jag tänka på att istället ta det lite lugnt med intaget av ätbara ting. Beach 2007 säsongen passerade i en amningsdimma i soffan, men det skulle vara trevligt att våga sig iväg till den badstrand som finns 600 m bort under årets säsong. Men vad gör man då man är hemma hela dagarna framför diverse såpor och talkshows på TV? Tyvärr är inte Oprah ett tillräckligt skräckinjagande exempel för att inte öppna skafferiet eller kylskåpet stup i kvarten...Jag måste nog erinra mig bilden av min rumpa i vårt matchställ i storlek small istället (enda storleken som finns). En inte så vacker men rätt så komisk syn. Tänk cykelbyxor...Vilken tur att jag inte är någon osäker 14- åring som måste klämma in mig i trånga trikåer utan har mer insikt i att inte hela världen stannar upp för att kolla in min bakdel. Även om det känns som så...

Men den är mjuk att sitta på. Och sitter gör jag ganska ofta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0