Prinsessor på vift!

Igår var det nypremiär för min del. Vi hade nämligen lagfest så det handlade därmed om att inta ett glas vin eller två. Hade ingen aning om hur det skulle kännas och vara. Det kändes verkligen som en evighet sedan sist och jag trodde att jag skulle huskas åt den sura vinsmaken och istället få ägna mig åt chipsskålen allena under kvällen i förtäringsväg. Men det gick hur bra som helst och vi hade kanontrevligt. Festen gick under prinsesstema där det var obligatoriskt med någon form av prinsessutstyrsel. Jag lånade Levinas röda flufftiara. Såg ut som en korsning mellan tomtemor och prinsessan Fiona!

Singstar fick arbeta hårt under kvällens många bidrag under benämningen "sjunger hellre än bra"  där jag själv tog i från tårna till Pontares "När vindarna viskar mitt namn". Det blev sedan dags att lämna lägenheten då grannen knackade på med en innerlig önskan att få en blund i ögonen.

Prinsessföljet begav sig då vidare till Harrys där det var några få fredagssjälar ute som inte hade orken att gå vidare till något annat ställe med mer drag på. Men vad gjorde det oss. Vi var där för att knäcka på dansgolvet.! Det gjorde vi också tillsammans med en transa som kunde göra mycket imponerande dansmoves!

Hemma i säng kl. 02:00 och väckt av Levina vid 04:20. Pigg som en mört idag med andra ord...

image35  
Vi lekte en märklig lek med pappöron, plastpåsehatt, sockerbitständer och snapsglasögon. Sedan sång i denna mundering! 

image37
Jag och min prinsesskollega Lina med sin grodprins.

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad roligt med lite party!! Hoppas att du får chans att sova lite idag - kan bara ana hur pigg du känner dig på en skala!!!!!!!!!!!
Kram

2008-04-27 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0