Solen skiner himlen är blå. Vad det är skönt att leeeva då!

I morse hade vi en microvågsugnsreparatör här. Men han tittade på vår märkliga micro (en ugn med microfunktion stor som ett as) och kliade sig i sitt obefintliga hår. Han hade nog ingen aning om vad det var för fel men beställde någon grej som skulle komma på måndag. Jag kanske är pessimistisk men jag tror inte att den kommer att fungera på måndag heller. Jag får nog vara mamma Flinta ett tag till framöver helt enkelt..

Men viken fantastisk dag! Jag och systeryster har suttit ute i solen och gassat medan Levina sussade fridfullt i vagnen. Riktigt vardagslyxigt! Gratis dessutom..

Nu när solen är här måste man ha ett par schyssta solglasögon. Tyvärr så har mina favoriter blivit knäckta av barnnävar och jag har inte hittat några nya som jag vill spatsera runt bland allmänheten i. Jag känner mig inte helt bekväm i trendriktiga kulörer såsom turkost, rött, eller ens vitt. Jag vill inte heller se ut som en gigantisk fluga så att någon av misstag klappar till mig. För närvarande använder jag mig av en av sambons reklambrillor. Inte så hett kanske med Rehnmarks måleri istället för Gucci på skalmen..

coola brillor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0