Vintern rasar ut..

Efter gårdagens klubbmöte vet jag numera allt om..flytspackel. Otippat va? Det är det som är det braiga med att delta. Man får göra besök på diverse företag och får veta vad de egentligen pysslar med. Inget som jag förmodligen skulle lägga något större intresse i att nosa fram i vanliga fall, men inget som fördummar heller!

Har inte känt mig riktigt okej i två dagar nu. Jag hoppas verkligen inte att det är en ny magsjuka i antågande. Den förra var nästan värre än att föda barn. Men bara nästan...Ändå är jag mer beredd på att avla av mig en gång till än att ligga över toastolen om nätterna. Det blir ju ett trevligare resultat om man säger så.. Nog för att jag faktiskt tappade ett par hekton vid förra ronden mot bakterierna men de återkom med aptiten!

Det är så otroligt fantastiskt väder ute nu! Jag tycker synd om allt som måste sitta inne och ruttna på sitt kontor om dagarna. Jag och Levina tar på oss våra solglajjor ( fortfarande Rehnmarks måleri) och tar en tur i solen. Levina är tyvärr inte riktigt nöjd med att ha på sig sina. Har jag tur lyckas jag binda fast dem i mössan på något vis. Hon verkar inte riktigt förstå sambandet mellan solglasögon =mindre sol i ögonen= man kan se sig omkring och inte bara stirra ned i diket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0