"En finne i röven"

Ojojoj, min kropp värker återigen..... Var och tränade pump på lunchen. Något som jag inte var direkt ensam om. I omklädningsrummet var det så trångt efteråt så att man fick passa sig så att man inte rollade deo i någon annans armhåla. Eller som min träningskompis uttryckte det " Kan du vara snäll att hoppa ur mina trosor?"....

Har nu irriterat mig på en finne som sitter högt på kinden under ögat i ett par dagar. Den sitter nämligen så att jag ser den, och den stör mitt synfält. Tycker inte om skinnflagor på näsan eller finnar i synfältet. Man kan som inte bara låtsas att de inte finns där då....

Just nu skulle jag helst vilja springa upp till frisören och skrika" Gör något med katastrofburret!". Jag står snart inte ut längre! Kanske ska ge efter för impulsen om en liten stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0