I startgroparna

Så, då var jag på plats bakom skrivbordet igen. Tyvärr så verkar det inte vara så mycket annat som är på plats då det gäller mitt arbete. Jag har ingen databehörighet till mitt konto, så nu sitter jag med lånat användarnamn. Jag har inga ärenden eller någon riktig aning om vad jag faktiskt ska jobba med framöver. Någon har kidnappat mitt skrivbord och mitt tangentbord så nu sitter jag med skabbiga varianter av dem båda. Men, men, jag får ju betalt åtminstone...

Idag har jag faktiskt börjat GI:a. Sommarledigheten har satt sina spår och de tänkte jag försöka att utplåna. Eftersom jag inte heller verka behöva använda någon större hjärnkapacitet här på jobbet den närmaste tiden så kan de två första veckornas kolhydratexkluderande fungera någorlunda. Men det kanske inte blir så många intellegenta inlägg här å andra sidan:-)

Är det fika snart? Längtar till lite keso och äpple....

Kommentarer
Postat av: Lena

Vill du ha bra tips på hur du kommer igång med rätt kost och bra träning ska du gå in på www.kosttips.se

2008-08-05 @ 13:06:32
Postat av: fröken Blindstyre

Tack! Ska gå in och kika för att hitta lite motivation och tips!

2008-08-05 @ 13:32:49
Postat av: Lindisen

Åhh, då kanske jag ska joina dig så får vi gnälla och lida ihop? :) Jag måste ta tag i mitt liv med.

2008-08-06 @ 08:39:24
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0