Igår åt jag fyra kilo kyckling (verkar det som)

Blev inget inlägg igår. Var nämligen inte på jobbet utan i hemmets         (o)lugna vrå:-). Så jag gick hemma och sunkade hela dagen lång. Det var så förbaskat kvavt utomhus!

På kvällen blev det grillning med ett par kompisar. Kycklingsspett med fetaostsallad och fetasås samt gröd för de o-GI-iga. Gott! När jag sedan skulle väga mig på kvällen visade vågen att jag hade gått upp fyra kilo! Det verkar omöjligt! Måste skaffa mig en bättre våg än IKEA vågen som Levina dunkar i golvet lite titt som tätt. Hela uppgången skedde i sådana fall under middagen. Och då var det ett par timmar sedan jag hade ätit som jag vägde mig. Mystiskt!....

Staffan gillade inte alls den bruna jackan med vita och gula moln som jag hade köpt på Lindex till Levina. Han tycker inte om gult och brunt i kombination, eller rättare sagt, han tycker gult är fult....Så det är bara att vandra tillbaka med den och hoppas att en liknande görs i en annan färgkombo:-)

Kommentarer
Postat av: Åse

Synd att Staffan inte gillade jackan! Jag är löjligt förtjust i gult/brunt/orange............men jag vet fler som har svårt för dom färgerna ihop!

Kram kram & hoppas att vågen hade fel!!!!!!!!! :-)

2008-08-10 @ 19:41:17
Postat av: fröken blindstyre

Jag tycker också att det är en trevlig kombo:-)



Hoppas jag med!!!

Kramen

2008-08-11 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0