Jag= rynkig tant

Brr brr! Visst är det väl fortfarande sommar va? Varför skulle det då ha behövts fingervantar då jag cyklade till jobbet imorse....

Vi har fått några av bilderna av fotografen. De som hon tyckte vara bäst. Skillnaden är att fotografen mer tittar på hur bilden blev ljus/motivmässigt mm, medan jag tittar på hur jag ser ut på bilden. Känner mig inte helt nöjd... Vissa skuggor gör att det ser ut som om jag har skäggfläckar lite här och där (jag hade ju faktiskt tagit bort skägget inför brölloppet :-)). Dessutom gjorde kisandet mot solen att alla mina rynkor exponerades flitigt....

Skäggväxten lyckades Staffan retuchera bort. När jag bad honom att göra något åt mina solfjädrar runt ögonen så förstod han inte varför det skulle behövas. Det var så jag såg ut och jag var så fin så. Jag har nog vissa problem i att inse att åren går och att detta de facto börjar att synas på sina områden. Förmodligen är det nog bra att jag inte ser hur jag ser ut på insidan efter denna sommar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0