Olikheter

Vi är alla olika... I morse då jag cyklade till jobbet (det har inte blivit mindre jobbigt efter en vecka...) så ser jag Staffans föräldrar sitta ute i bilen på Konsums parkering en kvart (!!) innan de öppnar. Det känns väldigt långt ifrån mig och Staffan om jag säger så.....Vi är alltid ute i sista rycket. En dålig kombo då vi ska hitta på något med svärpäronen. De får stå med jackan på och vänta en stund på sin käre son och hans fru......

Jag känner att jag inte är riktigt med på det här OS - tåget. Å andra sidan verkar jag inte vara ensam om det. Igår frågade de en kvinna i lokaltidningen om hon skulle titta på OS. Ja, om Kajsa Bergqvist var med så.....

Nu har jag GI-at i 9 dagar. Resultatet är snarare pluss än minus. Min kollega som Gi-ar säger att det nog är för att jag har så lite att ta av och att jag kanske äter för lite helt enkelt. Så på fredag ger jag upp det här med rivstartsveckorna. Då ska vi nämligen på Kick-off med Staffans jobb (än fast hans jobb under hösten är att vara hemmapappa). Sedan är det kräftskiva på lördag. Ska försöka att bara äta GI vänligt i fortsättningen helt enkelt, där de lååångsamma kolhydraterna får vara med på ett hörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0