Tight me up

Hmm, det verkar som att plyschkläder för småttingar är "the real stuff" bland oss småbarnsföräldrar. Bland alla märkesföretag är dessa plagg svindyra och hos de billigare kedjorna är de slut....

Men de är ju så mysiga! Visst skulle väl även vi vuxna helst springa runt i en velouroverall om vi  fick välja? Istället går jag runt i tights. Jeansen känns inte så lockande. Tights är så mycket snällare mot kroppen och man kan dra upp dem till brösten och stoppa allt överflödigt däri för att sedan dölja det hela med en otight överdel. Förmodligen så sjunger denna kombo på sista versen men jag ska suga på karamellen så länge det går...

När jag får tillgång till min egen dator kan jag äntligen börja att lägga upp bilder också (från jobbdatorn vill säga). Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0