pump the rump

Det är bara att inse! Det finns inga "overknee" strumpor som sitter skönt slappt och nedhasade på mina fotbollsvader. Istället sitter alla alldeles för långt ned (inte "overknee" alls vill säga..) och alldeles för korvskinn. Hur vore det om man kunde göra olika storlekar även på omfånget så som på fotstorleken. Hur troligt är det att de som har storlek 40/41 har lika smala vader som de med storlek 36????


Har precis varit och bodypumpat på gymmet. Det var ett tag sedan sist, men tjurig som jag är körde jag på med samma vikter. Vi får se om jag tar mig till jobbet imorgen. Eller kanske först och främst hem ifrån jobbet idag, cyklandes...

Har även varit och köpt en ny kalender där jag kan skriva in allt som händer under hösten. Jag börjar nämligen ha lappar med tider och möten lite här och där på skrivbordet. Det var inte så lätt att välja för en ambivalent människa som jag. Fast å andra sidan är inga val lätta för mig. Det är lättare att tala om för andra vad de ska göra:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0