Staffan och Hoa Hoa

Ajajaj, mina lår gråter! De är arga och besvikna över att jag tvingade dem att trampa in till jobbet imorse. Det känns som om de vägrar att ta mig tillbaka på samma sätt...

Det verkar som om Levina har börjat förstå att jag försvinner ett tag under dagen. Då jag ska åka till jobbet så börjar hon att gråta och vill inte släppa mig. Lillgumsan...

Verkar bli sushi till lunch! Det har öppnat ett ställe som gör sushi på fredagar (har inte funnits "färsk" sushi här förut), och det har blivit en succé. Nu känner jag att jag har GI-rivstartat färdigt så det blir lite ris idag:-)

Måste säga att Staffan gör ett kanonjobb som hemmapappa. Han är på benen tidigt på morgonen och ligger inte och halvdegar i soffan som jag gjorde (han kanske inte uppskattar förmiddagsTV med Oprah och "Våra bästa år" såsom jag gjorde:-) Kvart över 8 i morse var han och gungade ( eller det var Levina som gungande) i lekparken utanför en av hans kompisar som också har barn. Då Levina sover så pysslar han på med ute arbete eller stökar och städar inomhus. Inget hängande framför sommar OS här inte med ölburken i högsta hugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0