Svartvit kärlek

Bilder från bröllopet. Utan skäggstubb men med rynkor:-)


Kommentarer
Postat av: Åse

Wow..vilken flitig bloggare du blivit!! Härligt!

Ni är verkligen supervackra!! men jag håller med om problematiken med fotografer!! Det enda man själv är intresserad av är ju hur man ser ut!! skratt När jag tog mina studentkort för typ 100 år sedan kom jag hem & var så besviken för jag tyckte att jag såg jättkonstig ut - då säger min väldigt ärliga & roliga pappa; - Men Åse, det var ju en fotograf du var hos, inte en trollkarl!! :-) Tack för den lixom!!!

ha det gott!!

Kram kram

2008-08-07 @ 13:07:11
Postat av: fröken Blindstyre

Hej! Det är så när arbetsuppgifterna lyser med sin frånvaro:-)



Vilken passning av din pappa! Ha,ha...

Men det verkar som om man ser sig själv med andra ögon än vad andra och framför allt kameran gör ibland:-)

2008-08-07 @ 13:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0