På lunchen hinner man med en del!

Gjorde en repa in på Lindex på lunchen. Hittade alldeles för mycket kläder till Levina. De har så otroligt fina kläder till de små till helt okej priser. Men då man hittar så mycket som jag gjorde så blir det dyrt ändå. Vilken tur att kortet är spärrat! Jag råkade ju trycka in det istället för tankkortet och slog fel kod tre gånger den dagen som jag gifte mig. Det känns meningslöst att skaffa ett nytt innan namnbytet gått igenom. Men jag lade undan kläderna tills imorgon:-)


Här är det mesta av vad jag hittade. Försökte att fokusera på basplagg. I övrigt finns det hur mycket galna mönsterkläder där som helst! Får väl se vad Staffan diggar av det. Jag kan ju inte bestämma allt då det gäller kläderna på Levina (även om jag skulle vilja). Notera att jag hittade en del velour också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0