Robotsex?

Hade en dotter som slog upp sina blå vid halv tre inatt och inte var så sugen på att slå igen dem trots mina och Staffans försök att försöka övertala henne att det var läge för det....Slutade med att jag lade mig på soffan i vardagsrummet och blev glatt överraskad över att det regnade då jag vaknade efter min lilla slummer. Då kunde jag ju faktiskt ta bilen till jobbet utan dåligt samvete:-)

Igår fick vi bilderna från bröllopsfotografen vilka hade rest ända ifrån Indien. Vi kom fram till att det inte är så lätt att hitta bilder där både jag och Staffan känner oss nöjda med våra nyllen. Det var många bra bilder sammantaget. Men vi är inga fotomodeller helt enkelt:-)

Just nu läser jag flera böcker och tidningar parallellt. Sista delen i Stieg Larsson triologin (som jag önskar att jag kunde lägga ned mer tid på), modetidningar som ramlar ned i brevlådan och som jag försöker hinna med innan nästa nummer kommer och till sist  "Martinakoden" av Martina Haag. Den sistnämnda läser jag då jag cyklar på gymmet. Den är så rolig! Snacka om att leva ett dråpligt liv.... Jag sitter och småskrattar där på cykeln. I synnerhet då hon beskrev att hon hade frågat roboten på Naturhistoriska muséet om den ville knulla. Och plötsligt fylldes salen med människor medan denna fråga lyste på dataskärmen. Haha! "Moget" som man skulle ha uttryckt det för ett par år sedan på tonårsjargong...Kanske är det å andra sidan jag som är omogen eftersom jag tycker att det var så roligt?....

Kommentarer
Postat av: <<<<<>Robin Hood>>>>>>>>>

Men det var kul och du verkar lika rolig :)



Må väl

Janne -

ödet gnm bloggportalen, du var före mig :)

2008-10-30 @ 16:36:01
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0