Äntligen kan jag gå!

Har haft en fruktansvärd träningsvärk hela helgen som precis har börjat att avta. Detta i kombination med lite sömn efter helgens bravader (det blir i och för sig alltid lite sömn) gör att jag känner mig lite lätt småseg idag faktiskt! Men 4 surströmmingar ramlade ned i min mage följt av ett gäng kräftor i lördags. Smaskigt värre!!

Har fortfarande inte tittat något på OS! Känner mig noll och inget intresserad. Sedan verkar ju inte guldmedaljerna dugga tätt till Sveriges fördel heller.

Har tittat oerhört lite på TV överhuvudtaget sedan jag började att jobba. Nu missar jag ju vad som händer i "Våra bästa år"! Men i den takt som saker och ting utvecklar sig i den serien så kommer jag nog in i den igen vid nästa eventuella mammaledighet. För övrigt måste verkligen manusförfattarna till den serien gå på droger! Seriekaraktärerna blir besatta av andar, styrs med datachip i hjärnan, dör men kommer till en parallellvärld som ser likadan ut, hamnar i olyckor där de verkar ha dött och kommer sedan tillbaka efter 100 plastikoperationer och ser ut som förut igen. Sedan är ju karaktärerna en del släkt med alla eller har pippat med alla, eller i vissa fall både och.... Samtidigt byts skådespelarna ut till höger och vänster så ibland ser karaktären ut att ha åldrats 10 år eller tvärtom, medan andra aldrig ser ut att åldras (kilovis med botox?),trots att  deras barn helt plötsligt har blivit tonåringar. Men lite kul är det:-)

Fast det finns ändå en viss risk för fyrkantiga ögon om jag säger så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0