vänsterfot saknar kompis!

Hemma hos oss får man leka en liten lek som heter "hitta skon" varje morgon. Det är nämligen så att den andra skon i det par som man tänkt att trä på fötterna kan befinna sig lite varsomhelst; i sängen, i badkaret, i soffan  eller kanske nedslängd i källaren... Detta är ingen bra lek om man är lite stressad och som jag alltid är; lite sen....

Ikväll ska jag ut och vikariera som fältassistent under Barnens dag. Det ska bli spännande att få testa på något nytt och ge sig ut i "hetluften". Hoppas bara att få slippa några orala utsöndringar på min uppenbarelse!
Tyvärr har jag själv gått och blivit förkyld och är rejält täppt i näsan. Detta tillstånd torde knappast förbättras av ett par timmars spankulerande i höstkylan... Fram med långfillingarna och fingervantarna bara!

Har precis varit och inhandlat ett par tvångsunderbyxor a`la Bridget Jones. Ska se om jag får bukt på magbulan som gärna lägger sig och vilar på jeanslinningen. Så att det blir obukt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0