Hulkenthe och chokoladeeee

Nu sitter jag och dricker kallt grönt the. Jag har nämligen en så stor themugg, som säkert rymmer en halv liter prydd med en sorgsen Ior (från Nalle Puh), att  thét oftast hinner kallna innan jag är färdig.
Jag hoppas verkligen att grönt the är så nyttigt som det sägs för jag dricker kopiösa mängder....Måste dock sluta med att dricka den där halvlitern innan sängdags (om jag inte ska skaffa mig en stomipåse) för att slippa nattspringa på toan. Men det känns inte så lockande och lite tjaa..osexigt....

Sedan så äter jag en hel del mörk choklad också. Mycket hälsosamt har jag hört. Fast kanske inte så hälsosamt med mycket? Men grönt the och mörk choklad verkar ju vara rena hälsokuren. Jag kommer kanske aldrig att få någon (fler)rynka och förbli evigt ung på utsidan (på insidan är jag redan det, snart har Levina vuxit ikapp mig mentalt..). Måste nog bara botoxa bort min argrynka som hann komma innan jag började överdosera dessa hälsosamheter.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0