I hallonsnåret

Regnig måndagmorgon. Jag försov mig. Men vad gör det? Jag känner mig hyfsat utvilad efter att ha krypit till kojs vid 21 och upp ur kojan vid 7:30. Det var en del uppvaknanden under natten av bökfröken i sängen. Men ändå:-)

Min käre make har varit fantastiskt snäll och hjälpt mig med layouten på bloggen så att vi alla slipper vara röda i ansiktet! Jag förstår inget alls av alla koder hit och dit som måste skrivas in. Men det gör han som tur är! Vilken djungel!

I helgen har det plockats en del hallon. Jag gillar att plocka hallon och får till och med dåligt samvete då jag ser hallon stå och förfalla på grenen och förbli oplockade alternativt trilla av pinn medan jag plockar. Galet va?

Frysen är numera fullpackad.... Måste slänga lite kakor och gammal mat så att jag får plats med mera bär! Nyttigt och gott! Jag tror i och för sig inte att man får äta så mycket hallon under de två första GI- veckorna...
Mina händer är sargade av brännässlor och hallonbuskris. AJAJAj!


Känner mig inte så sugen på burkmakrill till lunch.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0