Nåldyna

Vad är det för fel på mig? Igår så skulle jag och tre av mina arbetskompisar få akupunktur av en femte arbetskamrat. Den skulle göra så att jag kände mig lugn och harmonisk. Detta brukar enligt mina arbetskompisar (som testat tidigare )innebära att man somnar under den tiden. Så jag fick en massa nålar i öronen och lade mig i soffan medan de övriga låg utspridda lite här och där. Efter en liten stund hör jag sovljud från de andra och ligger och väntar på att John blund även ska knacka på hos mig. Men icke! Jag ligger och funderar på vad jag ska göra för middag, vad jag ska göra med mitt katastrofhår, samt hur jag ska kunna bli av med extrabagaget  runt rumpa och lår. Livets stora frågor med andra ord........Men som sagt vad är problemet när jag egentligen är hur trött som helst, förmodligen tröttast av alla närvarande, men ändå så blir jag bojkottad av herr Blund?

Det här var min andra erfarenhet av akupunktur. Jag märkte ingen större skillnad med eller utan nålar. Förra gången var vid förlossningen. Då märkte jag då absolut ingen effekt! Men jag tog allt som erbjöds:-) Utom kvaddlar förstås! Men det gjorde förbannat ont ändå!....


Kommentarer
Postat av: Åse

Katastrofhår??? Shit tjejen - vet du hur många som skulle kunna döda för ditt vackra hår??? :-)



KRAM

2008-08-23 @ 09:51:43
Postat av: Fröken Blindstyre

Tack Åse! Men sanningen är den att barret är i ett stort behov av ansning och liknar mest bara ett trasselsudd just nu...



Kramen!

2008-08-25 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0