Jag mår som en prins(korv)

Jag mår så oförskämt bra! Så bra att jag har gått och oroat mig för att jag mår för bra som den hypokondriker jag är. Men nu när jag vet att det är liv i luckan så har jag börjat tagga ned. Ska det vara så här så hade jag kunnat göra detta många gånger (lite trist bara med den asketiska livsföringen). Men två var planen så vi får försöka att hålla oss till den.......

Jag vet bara inte vad jag ska bo i för tält i vinter! Vinterjackan stramar redan (främst över baken i och för sig...), och jag har ju ingen jättebastant karl som jag kan ärva kläder av (snarare tvärtom). Att köpa en jättejacka för några månader känns inte heller så kul....

Nu har jag faktiskt tänkt att gå och se om gymmet fortfarande är sig likt. Förmodligen är det bara jag som är mig olik:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0