Nu vet vi!!

Det härjar en liten grabb i min mage! Så vild att det var svårt att få någon helhetsbild av honom. Barnmorskan sade lugnande att med hennes egna barn hade det varit så att den som var vild i magen var lugn på utsidan och tvärtom. Levina var inte så här sprallig, så jag hoppas att det stämmer! Två duracellkaniner känns verkligen som en utmaning...

Känns lite obegripligt. Nu blir det att sortera bort alla flickkläder. Tjii fick mamma som helt tvärsäkert redan varit och köpt en ny klänning till bebisen. Hon trodde inte det var möjligt att tillverka små pojkar i vår släkt...

Till helgen ska jag på en härlig shoppingresa med mina kära systrar. Vi ska bo på hotell och inhandla några julklappar. Det ser jag verligen fram emot!

I helgen körde vi med julpyntning hemma och tog in vår otraditionella svarta gran. Levina tyckte dock att det var dags med julgransplundring redan nu och plockade glatt ned alla kulor inom sin räckvidd som Staffan hängt fast. Förhoppningsvis tappar hon intresset för det snart annars får vi väl ha en halvklädd gran att svänga våra lurviga runt på Jesu födelsedag....

Levina växer för övrigt så att det knakar. Hon växer nog om mig snart! Hon får gå och styra barnvagnen med lillebror i till våren:-) Njaää, kanske inte, men nästan.....








Kommentarer
Postat av: Vero

Åååå en grabb! Spännande, den perfekta familjen jhu! Gud va kul! :o)

2008-12-01 @ 23:03:31
URL: http://veronicastankenot.blogspot.com
Postat av: Linda // Absolut Glam

Åååh va kul! Grattis! :D

2008-12-16 @ 15:24:07
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0