Julkarra

Är det någon fler än jag som hungrigt botaniserar bland alla julgodisrecept som dyker upp här och där. Det finns så mycket gott! Att göra julgodis har verkligen varit något som jag längtat till och hängett mig åt under många år. Ingen billig sysselsättning direkt eftersom ingredienserna blir alltmer avancerade (och man vill ju hela tiden glänsa med nytt häftigt julkarra) men så mycket snaskigare än den trista alladinasken....

Nu ska jag bara ta mig igenom den årliga ångesten att få iväg några julkort. Alltid är det något julkort som trillar ned i brevlådan innan jul vars avsändare man glömt på sin egen lista...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vill du inte lägga ut lite goda recept till oss som har ide torka:)

2008-12-12 @ 21:28:02
Postat av: Linda // Absolut Glam

Jag kommer och hälsar på dig i mellandagarna dårå? ;)

2008-12-16 @ 15:13:04
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0