Alla äro saliga i sin tro

Läste precis om Jennifer Aniston som gått upp 5 kilo i vikt sedan hon slutat röka (från 40-45 eller?) och numera bantade med en metod som bestod av en hel del senapsfrön. Detta innebar att hon var tvungen att borsta tänderna efter varje måltid eftersom de fastnade i tänderna. Men det var ju tur det för då tappade hon sötsuget och slapp stoppa i sig några hemska kolhydrater...
Andra stjärnor stoppar i sig grässhots, råa ägg och "välgörande" kapslar hej vilt i tron på att det gör mirakel för deras kroppar. ( Eh, vad sägs om att sluta att knarka istället?) Men alla äro saliga i sin tro...

Verkar jäkligt trist bara att leva på groddar och hårda träningspass. Samtidigt är det de som sätter normen för hur vi vanliga dödliga ska se ut för att vara balla.  Men jag kan säga att det funkar inte att vara småbarnsmorsa och leva på senapsfrön och sparris (och inte stoppa i sig förbjudna uppåttjacktabletter samtidigt). Dels så har jag inte tid att borsta tänderna stup i kvarten och sedan orkar jag nog inte lyfta min lilla dunderklump med sådana sparrisarmar...eller jag skulle nog inte orka någonting alls förresten...Ser ingen mening i att vara slimmad om jag bara orkar ligga hemma i sängen och fisa.

Kommentarer
Postat av: Linda

*fniss*

2008-02-05 @ 16:14:33
URL: http://www.myshrinksays.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0