Friday rocks!

Inatt är en natt som innebär någonting nytt. Inatt ska nämligen jag få sova själv nere i källarvåningen på en madrass och min sambo ska försöka att bemästra Levinas nattliga amningsmaraton. Det blir spännande att se hur det går. Förmodligen får ingen av oss sova inatt. Vårt hus är nämligen väldigt bra isolerat mot yttervärlden men inte mot den inre verkligheten..Sedan kommer min mammasjäl att ha lite svårt att slappna av. Men vi måste prova. Jag "tyer  icke mer", snart finns det ingen concealer i världen som kan täcka de allt mörkare ringarna under ögonen...

Vilket toppenväder idag! Vårkänslor så det sjunger om det. Men jag tycker väl att det var att ta i att knata runt på stan i T-shirt. Vad har de då på sig på stan på sommaren? String??( eftersom dessa personer måste vara extremt varmblodiga..)

Noterade en sak idag angående föregående inlägg. Såg en fotomodell på stan.  ( Det vet jag att hon var, den här stan är liten..) Hon gick helt normalt, dvs, hon kutade inte med ryggen eller skuttade fram....

Slutligen vill jag bara säga att fredag är den bästa dagen som finns!! Hade bara önskat att man var lite mer uthållig och kunde njuta av den längre. After work känns VÄLDIGT avlägset just nu:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0