Idag drack jag mögligt te till frukost

Det var inte meningen. Jag hade i ett par dagar letat min tekula och hittade den igår kväll i en chokladkartong där den legat i ett par veckor och fått en härlig dunig hinna runt omkring sig. Tyvärr hann jag inte ta itu med den igår kväll då vi var tvungna att hasta iväg till bion, så jag lade den i diskhon. Då vi var borta hade min svärmor, som var barnvakt, stökat undan. Skönt. Så i morse fick jag frukost på sängen av min underbare sambo, te och mackor. Tyckte att teet såg lite skumt ut och frågade vad det var. Samma som du drack igår kväll, var det oroväckande svaret. Jag drack nämligen inget te igår kväll. Så det var samma som jag drack för tre veckor sedan. Mums!

Än så länge har jag dock inte känt av några men, men man vet aldrig. Kanske förvandlas jag till en sådan zombie som var med i filmen "I am legend" igår. Bra film för övrigt.. Måste ha varit billig rollbesättningskostnad:-)

Nu ska jag snart iväg och käka buffé på Scandic.  Jag skapade nog ett beroende under förra helgen. Men det blir bara en gång idag. Alltid något, jag vill ju inte sluta som de två brudarna i föregående inlägg...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Cool blogg!

2008-02-02 @ 16:38:02
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0