Min 28 års dag

Jamen då var man 28 år då! Fick glass med fruktsallad på säng imorse ( det får man på sin födelsedag:-)) samt ett presentkort på 90 minuters massage. Jag längtar!! I övrigt har jag spenderat dagen med Levina allena. Mys! På grund av blåsten så har jag bara promenixat bort till containern idag och slängt sopor och bajsblöjor. Luktade inte hallon.....Måste köpa sådana där dyrpåsar som snurrar åt runt varje blöja igen. Jag har olägligt nog mitt sminkställe precis ovanför bajstunnan, efterosom jag är så närsynt så jag måste stå inne i spegeln i stort sett och inte kan använda den som hänger ovanför skötbordet...

Avslutade dagen med att baka två kolapajer till ett framtida Tupperwareparty (jag vet, tantvarning!) samt spana på den nya säsongen av Grey´s. Har kommit fram till att Meredith nog är den tråkigaste karaktären i serien. Menlös och velig. Men bra är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tant varning....nej nej det är super kul och man får så fina produkter:)Super

2008-02-14 @ 08:05:47
Postat av: SMB

Grattis på födelsedagen! Reflekterade över att alla saker du beskrev att du gjort kräver ett hus!!! Kan vi inte återuppta husdebatten? Snälla!

2008-02-14 @ 08:41:42
Postat av: Fröken Blindstyre

Anonym: Välkommen att spendera några hunkor hos mig på lördag då!

SMB: Tack för ditt inlägg, tänk på att betong är hårt, stål är segt, Gud är god och mässing rostar inte!

2008-02-17 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0