Skrällkväll

 Är det någon fler än jag som har börjat att undra om uttagningskommittén var höga på något när de valde ut vilka bidrag som skulle komma med i årets melodifestival. Om inte så undrar jag vilka bidrag som inte kom med om det här är de bästa? Jag menar The Nicole, även om tjejen kunde 6 olika språk så kunde hon inte sjunga på något av dem. Andra generationen, var det en parodi på fördomar gentemot invandrare eller var de seriösa?

Hur som helst så är jag så nöjd med finalbidragen. Sanna har aldrig varit bättre och piff och puff i rött bjöd på en rejäl show. Men jag skulle vilja sett Carola och Andreas agerande under resten av kvällen efter att deras segervissa miner falnade vid den påannonserade resan till Kiruna och andra chansen....

Kommentarer
Postat av: SMB

Hej, jag har observerat att du skriver om kungahuset under rubriken "För Sverige i tiden". Är detta månne en invit till fortsatt husdiskussion???

2008-02-18 @ 15:32:34
Postat av: fröken blindstyre

Suck My Butt: Ja. Huset Slottet som inhyser en liten fjuttig familj på så många kvadrat anser jag kan användas till något vettigare. Det finns så många bostadslösa....och kungafamiljen har ju en del andra bostäder också. Som vi betalar för!

2008-02-18 @ 20:20:10
Postat av: Linda

Jag sitter också fortfarande och funderar på om det var en parodi eller inte. Men röstade gjordes det tydligen i vilket fall som helst. Om det sedan var invandrare eller de som fattade parodin är en annan fråga.

2008-02-18 @ 22:32:47
URL: http://www.myshrinksays.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0