Snälla, lite sand i ögonen tack!

Det verkar som om herr John Blund har packat väskan och rest på semester för min del. Hoppas att han kommer tillbaka snart med en rejäl sandhög i väskan!
När jag väl skulle få chansen att sova en liten blund, innan nattpassen sätter igång med full styrka, så är det uppenbarligen fullt ut omöjligt.  Då försöker jag nämligen fundera ut lösningar på världsproblem såsom: Vilka kläder ska jag ha på babysången imorgon? Vad ska vårt nästa barn heta som passar ihop med Levina? (obs, jag är inte gravid). Vad ska jag göra för mat nästa vecka? Vilken promenadsträcka ska jag gå med barnvagnen imorgon. O.s.v.....o.s.v....Plötsligt är det för sent att sova. Levina vaknar och vaknar om och om igen tills tuppen gal. Eller i detta fall Staffans mobil....

Det märkliga är att de korta stunder jag somnar till så drömmer jag ofta att jag besöker en chokladfabrik. Ungerfär som Willy Wonkas. Undrar vad det betyder?Tyvärr har jag inte fått sova tillräckligt länge så att jag vet om jag kommer levande därifrån eller om jag girigt ramlar ned och drunknar i en chokladfontän...

image16 Kom till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0