Babysång och broddgång

Igår gjorde jag ( och dottern förstås)  mitt första besök på öppna förskolan på ett par veckor. Jag blev lite chockad. Jag måste ha förträngt den ljudnivå och det kaos som råder där under julens fridsamma veckor.

Jag och dottern var på babysången. Jag hade hoppats och trott att det var slut på övningar a` la flyga högt upp i luften nu när vi avancerat till fortsättningsgruppen. Men icke! Det blir ett rejält träningspass att svinga min lilla 10 kilos donna upp och ned och sida till sida med utsträckta armar. Så nu har lag lite träningsvärk inför kvällens mardrömspass med fotbollen.  Precis som om det behövdes...

Varför kan det inte bara få vara några minusgrader! Jag är oändligt less på detta slaskväder. Dynghalt, trots att jag har köpt pensionärsbroddar...Jag bor ju för fasen i norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0