Bufféförbud

Det är något som jag borde ha.. Vill inte tänka på hur mycket som har ramlat ned i min mage under helgen. Frukostbuffé sedan lunchbuffé följt av en dignande middagsbuffé. Så vaknar man vrålhungrig följande dag (idag) och pallrar sig ned till frukostbuffén för att fylla på med ny energi, som man på något underligt vis gjort sig av med genom att ligga i en hotellsäng alternativt promenera mellan hotellrummet och restaurangen. Mycket märkligt!

Vilken tur att vi åkte hem redan kl 10:00! Då var vi pigga och utvilade eftersom vi fick slänga in handduken redan kl. 21 igår. Det var värre med många av våra resekamrater som tappert försökte gömma sina betongkepsar bakom minttabletter och hurtfriska leenden. Men det känns skönt att vi slapp se det kaos som utbröt då överförfriskade äldre stuffade runt med eller utan partner framåt nattkröken. Som upplagt för skandaler..

Måste tillägga att vi fann den ultimata sysselsättniingsförtäringen till Levina: Majskrokar. De ser ut och smakar fogskum(t) men är oslagbara i sin genre!

Kommentarer
Postat av: Runar

Hej, det här är Runar Sögaard (du vet jag brukar skjuta rådjur och sådär). Jag tycker att du skriver för lite om Doktor Alban. Och om hus.

2008-01-28 @ 18:46:26
URL: http://www.runar.org/
Postat av: Fröken Blindstyre

Jadu Runar. Jag vet nog vem du är.. Det enda jag kan säga om Dr. Alban är väl att ingen klär i ananasfrisyr, inte ens han. Hus är fina, utom de fula. Vi har ett fint!

2008-01-29 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0