Jag blir ett monster!

Månader av sömnbrist börjar att ta ut sin rätt. Amningsuppåttjackhormonerna har för länga sedan övergett mig och jag börjar känna att jag nog skulle kunna avvara något av mina vitala organ om jag så bara fick sova en hel natt! Mina nätter ser idag ut så här: 80% spenderas i ryggläge med min lilla kamin till dotter tätt fastklistrad vid bröstet på någon sida. Svettigt värre och liggsårsvarning! Resterande 20%av natten ligger jag som en ostkrok runt henne då hon upptar större delen (faktiskt!) av min 80 cm halva av dubbelsängen.  Detta gör att jag inte alltid är mitt allra fördelaktigaste jag nattetid. Så vaknar min käre sambo inte av vår dotters gnyende så är det av mina uppgivna suckar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0