Nej, jag är inte lille skutt!

Det finns inte en chans i världsrymden att jag tar mig över alla dessa hinder och bockar i mitt befintliga skick utan diverse fysiska men. Igår kom jag lindrigt undan med en bula på benet och ben som kändes som, men som tyvärr inte liknade, spagetti. Trots att jag är mycket medveten om att jag inte direkt har  legat i hårdträning under de sista 1,5 åren, så är det svårt att undertrycka tävlingsmänniskan i mig som gör sig påmind då och då.

När jag skulle åka hem efter passet sade tränaren: " Nu kommer du att sova gott inatt!". Jomenvisst.......

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kom ju på såhär mitt i Let's Dance att jag hade ett mess i min mobil med din bloggadress i, så nu är jag här och har läst ikapp! Du skriver fantastiskt bra, men så hade du ju alltid också ett läshuvud någonstans i den där hästmanen! ;) Sköt om dig och ge Levina en puss från mig!

2008-01-18 @ 22:03:39
URL: http://www.myshrinksays.net
Postat av: Fröken Blindstyre

Tack,Tack! Känns skönt att få använda hjärnan lite under mammaledigheten:-) Ska pussa på henne!Sköt om dig du med!

2008-01-21 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0