Syntax error!

Jag var på utvecklingssamtal igår på jobbet.  Lite knepigt eftersom jag suttit hemma på sofflocket tämligen länge nu. med fokus på allt annat än jobb. Förutom alla svarta tankar kring min ruttna lön...

Hur som helst så skulle vi utgå från ett formulär där jag bland annat skulle svara på ( i en skala); hur jag arbetade för att uppnå de politiska mål som var uppsatta samt hur jag fördelade mina resurser i arbetet. Där någonstans lade min hjärna av... Jag hoppas att den ordharang som lämnade min mun hamnade någonstans inom ramen för ämnet! Det måste ha varit en rejäl dos hjärncellstorpeder i lustgasen...

Kunde det inte bara vara så enkelt som: Chefen: " Om du fortsätter att utvecklas positivt så väntas en rejäl löneökning framöver" Jag: "Nemas problemas".

Kommentarer
Postat av: stine

hejsan kolla in i min blogg

2008-01-22 @ 13:45:34
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tycker din variant verkar mer vettig.. :)

2008-01-22 @ 14:36:38
URL: http://www.myshrinksays.net
Postat av: Fröken Blindstyre

Japp. Raka rör:-)

2008-01-22 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0