Hur galen är man på en skala..

..om man vaknar flera gånger under en natt med musikslingan "Nyss så träffade jag en krokodil, som körde runt i en bil. Han var så tjock och fet, och blåste i trumpet osv osv." malande i huvudet?

Idag har varit en sådan där dag då det känts som om allting har jäklats. Men det är väl bristen på sömn som minskar min stresstålighet. Det är nämligen många gånger som krokodilen har malt på i natt. Levinas första tand gör entré och påverkar den redan oroliga sömnen. Ändå är hon pigg som en mört dagen efter medan jag är ytterst opigg.

Dax att krypa till kojs då och jag hoppas på att få slippa bli hemsökt av den tjocka och feta besten i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0