Stanna tiden!

Nu börjar jag att känna en viss panik. Men det handlar inte om mitt stundande giftemål cirkus fem veckor bort. Det handlar istället om min stundande återgång till arbetet om exakt 6 veckor! Jag känner mig inte redo för verkligheten riktigt än! Förmodligen kommer jag dessutom att sitta hela den första veckan rakt upp och ned eftersom min chef är på semester en vecka till och jag inte har någon större koll på vad jag ska börja att pyssla med förutom att ställa fram saker och pyssla om mitt skrivbord...

Är det dessutom fint väder som det brukar vara vid den tiden kommer jag att stirra längtansfullt ut genom fönstret ( äntligen har jag fått ett riktigt fönster på kontoret och inte bara ett jag kan glo på mina kollegor igenom) samt svettas loss i den alltför varma betongbunkern jag befinner mig i under dagtid.

Visst verkar jag längta tillbaka?  
Det kanske kommer:-)

Var på min kompis bröllop i lördags. Det var så vackert! Brudparet strålade som solar precis som sig bör:-) Det hela kändes genomlyckat och avslappnat. Precis så vill jag också ha det!

Min sambo kom fram till att han har blivit blödigare sedan Levina anlände. Jag har för egen del alltid varit "bölig" av mig. Vi kommer kanske att vara rödögda och rödnästa båda två på vår stora dag. Äktenskapstycke det:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0