Lite panik sådär...

Det blir inte så mycket motionsarbete utfört då det regnar ute. Men det är nog en viss träning att bära runt på lillfisen, som inte är så lite visade det sig. Idag vägde hon 12045g och mätte 80 cm över havet....Nu väntar jag mig svällande biceps och väldeffade axlar!

Nu börjar jag faktiskt att få en viss panik över bröllopet, eller snarare över var vi ska förvara allt käk som ska intas under kvällen. Det mesta ska nämligen hämtas eller tillverkas dagen innan eller senast under tidig morgon under dagen B. Skulle behöva ett kylrum, men vart får jag tag på ett sådant?

Men vi fick i  varje fall godkänt idag för giftemål. Hindersprövningen är kirrad. Vi har varken något ouppklarat giftemål i bagaget eller är nära släkt med varandra. Skönt att veta:-)

Måste komma ihåg att:
- Slutprova klänningen
- Boka provsminkning (Vill inte se ut som om jag ska ut i strid..)
- Gå in skorna
- Betala in till ringen
- Boka bukett
- Välja och beställa tårta
- Tänka ut vilka som ska springa alla ärenden..

Visst verkar jag ha koll på läget? Ahh!!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahaha, nästan allt sådant där är redan klart för mig. Det enda jag behöver ha är panik... hm.

2008-06-11 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0