Ägget är tomt!

Nu är det påskat färdigt för i år. Skönt för min mage pallar inte mer karra... Jag inhandlade i onsdags en rejäl påse fylld med sötsaker i alla möjliga artificiella färger och smaker och inväntade tåget med påskkärringar som skulle komma och knacka på. Det blev 0 påknackningar och därmed en hel del snask i min mage....
 
Så i helgen har vi till stora delar parkerat våra rumpor i soffan och maratontittat på Heroes säsong 2,  gapat stort och försökt att  tugga så tyst att vi  hörde den otextade dialogen. Heroes är beroendeframkallande! Jag lockas av tanken att saker inte riktigt är som vi går runt och tror att det är. Såsom första delen av Matrix innan allt spårade ur...Vad vet vi egentligen om världen? Väldigt lite...Även om vissa går runt och tror att de vet hur saker och ting ligger till och hur man ska leva och vara för att kvalificera sig vidare till nästa hållplats...

Jag accepterar att jag inte vet hur allting ligger till. För jag har nog svårt att få mitt sömnbehov tillfredsställt, något som inte behöver förvärras över tankar på  vad som kom först; hönan eller ägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0