Jag är ur led med tiden..

Jag måste vara felprogrammerad. Jag lyckas nämligen aldrig komma i rätt tid till saker och ting. Hur jag än försöker så speedar klockan på ett par minuter över tiden utan att jag är med på tåget. Jag ber om ursäkt till alla drabbade! Jag har goda intentioner. Jag kliver upp i god tid. Förbereder så mycket jag kan dagen innan o s v. Men icke! Jag önskar att jag hade kunnat sminka mig kvällen innan också och göra en "Dallas" (gå och lägga sig med sminket på så som de gör i alla såpor av rang). Då hade jag åtminstone sparat in 5 minuter. Men de gånger jag gjort detta, oftast i samband med ett krogbesök:-), så har jag inte direkt vaknat som en nyponros med färgerna på de rätta ställena...

Nu har jag även två saker som gör det ännu svårare för mig; en disträ sambo och ett barn som inte alltid är så medgörligt och som dessutom bajsar ned sig vid de mest olämpliga tillfällen...

Vilken tur att ingen upptäckte felprogrammeringen tidigare och reklamerade mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0