Kaos i underlandet

Är det bara jag som har världens största låda för underkläder men nyttjar ca 20% av dess innehåll. Jag får ångest varje gång jag drar ut den och tänker att "någon dag ska jag ta tag i det här". Någon dag tycks aldrig inträffa...

Jag vill inte ens tänka på allt fult och uttvättat och av olika anledningar obrukbart som ligger och bidar sin tid i alla skrymslen. I och med att mycket i lådan har hängt med ett tag så finns det plagg i alla möjliga storlekar där. I synnerhet då jag pendlat en 20 kilo upp och ned. Då min käre sambo skulle köpa ett fint set till min födelsedag så tänkte han att det var väl bara att kolla storleken på det som fanns i lådan. Tyvärr så kollade han på en makulerad storlek....Jag skulle nog inte ha samma bekymmer om jag gjorde tvärtom. Han har nog haft samma storlek sedan moppemuschens tid...

Nej, nästa vecka får banne mig "någon dag" ta och inträffa. Sedan är det fritt fram för min sambo att ösa över mig med underbara ting!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hejsan, kika gärna in min blogg där jag tipsar om ett jättemysigt nytt café! =)

ha en trevlig kväll!

2008-03-28 @ 22:43:46
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe jag känner igen mig :P

2008-03-28 @ 22:51:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: klara

hoppas du haft en bra fredag!

gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa!

2008-03-28 @ 22:52:32
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0