Prosit

Igår var schlagern som schlagern ska vara. Bengtzing var som en påtänd duracellkanin och Pirelli var en sjungande barbie som tittat för djupt i sminklådan. Båda förtjänade att gå vidare. Ingen skrällkväll med andra ord.
Björn var skön. För att vara en kille som aldrig druckit alkohol så gjorde han en fantastisk imitation av andras mindre lyckade beteende..

Det ruttna är att jag har blivit förkyld. Om jag inte passar mig så hänger det en snoransamling på överläppen lite nu och då. Inte så attraktivt kan jag tänka mig.. Det märkliga är att det är jag som blir förkyld, medan min dotter som slickar i sig andras bakterier hej vilt flera gånger i veckan är frisk som en nötkärna!. Men jag tror att jag avstår från att börja att slicka på rulltrapperäckena eller suga på växelmynt och köper upp mig på ett lager nezeril istället...

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0