What the fuck?

Hur är det möjligt? Nu är det fjärde månaden i rad som det är alldeles för mycket månad kvar i slutet på lönen! Efter tre kyrkråttefattiga månader så tänkte vi att  "Nu så,  julen och dess baksmälla är bortgjord, nu är det lugnt." Nope! Jag som hade sett fram emot en lördagsresa till IKEA! ( Jag vet , det låter tragiskt att inte ha större visioner än så..). Nu råkar det ju vara så att det är lilla jag som sätter sprätt på det mesta av pengarna som blir kvar efter att alla räkningar är betalda. Så... Jag måste sluta att shoppa! Handklova fast mina händer i barnvagnen då jag går på stan. Spärra mig själv  från alla klädsidor på internet. Och INTE ha något Tupperwareparty eller gå på någon annans "hemmahosförsäljningsparty" av onödiga tingester. Nu har jag en hel låda full med plastpryttlar! Både min och Levinas garderob är knökfull (Staffan får sina kläder på jul och födelsedagar av oss som gillar att shoppa:-)). Som tur är bajsar Levina ned sig lite nu och då samt är allmänt grisig så att möjlighet ges till många ombyten..

Det kanske blir en lördagsresa till Willys istället. Och du, hejar jag inte på stan så sitter händerna fast i barnvagnen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0