Du ger mig bra vibrationer!

Har idag knallat runt på Örnexpo mässan inne i stan. Höjdpunkten för mig är hallen med smakprover. Jag är en riktig smakprovare. Tyvärr tycker jag att det är för lite variation på smakproven. Mycket korv och korv och korv. Men ändå...

Efter allt småätande bestämde jag mig för att testa på Powerplate. En sådan där vibrationsapparat som tränar musklerna supersnabbt och effektivt. Jag testade att stå på vänster lår i 15 sekunder. Det kändes. Sedan åkte jag på fotbollsträning. Nu kan jag i princip knappt gå. Endera så har jag redan fått en rejäl träningsvärk eller så har jag överbelastat muskeln. Hur som helst så verkar apparaten vara sjuhelsikes effektiv. En sådan vill jag ha! Vilken dröm att få hela kroppen genomtränad på 10 minuter. Är det för bra för att vara sant? I mitt huvud ekar det : "Det finns inga genvägar". Men jag vill tro på bra vibrationer! De finns på Rusta dessutom....

Kommentarer
Postat av: Linda

Gimme, gimme, gimme!! Det tråkigaste som finns är styrketräning.

2008-05-05 @ 15:17:46
URL: http://www.myshrinksays.net
Postat av: Fröken Blindstyre

Så sant, så sant!

2008-05-05 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0