Klädpanik

Igår var jag på en 30-års fest med bara brudar som avslutades på vårt nya schlager- och hårdrocksställe. Supertrevligt! Nu har jag varit ute två helger i rad. Värsta partypinglan jag har blivit :-)

Det var ett stort projekt att hitta någon utstyrsel inför kvällen. Även om jag nu genom vissa tvångsmetoder kommer i vissa av mina gamla jeans så sitter dessa på intet sätt som förut. Ovanpå linningen vilar nämligen en bilring som vägrar flytta sig och ge plats till rutorna som jag är säker på att de vilar därunder ;-) Denna bulle gör att endast empireskärning på överdelarna, om de är gjorda av ett oavslöjande tyg, funkar. Denna kombination kan medföra att jag ser gravid ut eftersom det ser ut som att jag har något att dölja. Vilket jag i och för sig har....

Mitt andra problem då det gäller klädbestyren är att jag numera innehar en viss bränna. På ena sidan av kroppen...
Att bära ett linne med en solbrun framsida tillsammans med en baksida som inte sett solens ljus på två år såg minst sagt märkligt ut! Det landade till slut i en svart klänning med en guldbolero för att dölja den osolade sanningen.

Sedan var det full fart hela kvällen lång!

Kommentarer
Postat av: Lindisen

Schlager och hårdrock? Låter onekligen intressant, dit får du ta med mig när jag kommer hem i sommar! :)

2008-05-18 @ 13:29:02
URL: http://www.absolutglam.com
Postat av: Fröken Blindstyre

Ska bli!

2008-05-18 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0