Inte planenligt...

Jag är rätt så dålig på att följa planer ibland. Åtminstone mina egna. Efter min förra graviditet så tänkta jag att: Nästa gång ska jag minsann gå den smala och sunda vägen och INTE lägga på mig en massa överflödskilon som jag sedan måste gå runt halva jordklotet för att ev. få bort. Då ska jag mumsa på frukt och fortsätta att träna och INTE leva på nudelsoppa, sura godisar, choklad och obefintlig träning.

Men nu sitter jag här, käkar kexchoklad, drömmer om nudlar (salt och gott) och kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut på gymmet...Vad hände? Är det för att jag inte var mentalt förberedd på den här graviditeten så att jag har hunnit peppa mig själv tillräckligt? Eller är jag helt enkelt en lat gottegris totalt utan självdiciplin? Förmodligen det senare... 

Jaja, det var ju kul att jag hann ned till min matchvikt och vända i varje fall....Det GÅR ju då åtminstone, bokstavligt talat:-)

Konstigt bara att bebisen verkar ha hamnat i rumpan, eller är det kexchokladen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0