Panik i tomteversta´n!

Jag har lite julpanik! Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till alla nära och kära eller hur jag på något sätt ska finansiera dessa inköp. Jag har numera kommit till den (vuxna?) insikten att jag tycker att det är roligare att ge klappar än att få klappar (även om det självklart är väldigt trevligt det med..). Detta innebär att jag sätter lite mer press på mig själv att det ska vara bra och roliga klappar och inga slentrianköp. Dessutom har jag inte fått in några önskelistor ännu. Levina är lite liten ännu för att uttrycka sina önskemål så för hennes del så står vi för både önskemål och inköp....

Försökte nyss att få Levina att somna inomhus efter bara en kort stunds blund ute i vagnen. Men det var bara att ge upp när hon nypt mig i brösten och dragit mig i ögonfransarna en stund! I slutändan är jag trött (och öm), medan Levina kör duracellstilen.

En liten fundering: Hur kommer det sig att man sitter och äter och samtidigt plockar ihop maten ifrån bordet med ena handen?......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0