Fast i den digitala geggan!

Nu så har det hänt! Jag har blivit medlem i Facebook. Sist i världen kanske (av alla vi som räknas som relativt unga)....
Det är beroendeframkallande. Därför har jag hållit mig borta fram tills nu. Men igår bestämde sig Staffan att nu var det dags, jag skulle bli min kompis hundrade vän. Jag blev alltså mer eller mindre medlem under tvång:-) Nu sitter jag fast i den digitala geggan.....

Levina är sjuk, för första gången i sitt liv så har hon feber. Igår när de hämtade mig från jobbet så uppnådde hennes kroppstemp 39,4 grader. Måste ändå säga att hon är relativt pigg ändå. Jag hade legat i sängen halvt döende! Jag tror för övrigt att min kroppstemp aldrig har överstigit 38,5. Jag är en lågtempare:-)

Nu är det snart bara två veckor kvar till avfärd. Jag har lite smått panik över att ha missat något. Något vaccin som skulle ha intagits för att slippa räserbajs kanske. Fast jag brukar inte drabbas av det. Må lyckan vara med mig även denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0