Off-season

Igår damp tax-free katalogen ned i brevlådan. Äntligen känns det verligt! 3 veckor kvar i detta gråtrista Svedala!!!
Jag var och provade några bikinisar igår. Jag blev ju nämligen av med en gammal trotjänare på badhuset i våras, förstår verligen inte vem som vill sno en gammal bikini. Jag var ute efter någon med lite mer tyg om jag säger så. Snörbikinisar känns inte så lämpligt med en liten tjej som älskar att dra i snören..... Åhh, snacka om dålig tid för bikiniprovning! Gråblek och dallrig.....Bara ansiktet hade lite färg med hjälp av solpuder (det försvinner dock mer och mer ju längre dagen lider)

Gick och hämtade ut passen igår. Overkligt att se Levinas nylle på ett sådant. Jag ser som en kriminell som sig bör...

Jag gick faktiskt och lade mig halv åtta igår. Staffan var borta så jag kröp till kojs tillsammans med Levina. Det kändes bra idag. Inte så bra för Staffan som kom hem halv två....

Nu ska jag titta i Tax-free´n och planera för allt snask som ska inhandlas:-)

Kommentarer
Postat av: Åse

Åh gud vad härligt med bröllopsresa!! Hur länge blir ni borta? Det är riktig ångest att prova bikini när huden är så vit att den nästan skiftar i blått - men jag har svårt att tro att du är så blek! Låna mitt skinn en sväng så kommer du genast känna dig brun å fin!!

Hoppas ni får en skön helg!

Kram Åse

2008-10-10 @ 18:53:47
Postat av: Vero

Ååå vad jag avundas er som får åka till värmen snart!

2008-10-12 @ 01:58:29
URL: http://veronicastankenot.blogspot.com
Postat av: Linda Lindahl

Åse: Det enda bruna just nu är kroppsbehåringen:-) Det räknas inte riktigt.....

Ha det bra!

Kram!!



Vero: Ja, känns superskönt. Nu närmar det sig!!

Kram

2008-10-13 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0